به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، به نقل از مهر، سید محمد اعتماد اعجازی عصر دوشنبه در آئین افتتاحیه این نمایشگاه اظهار کرد: نمایشگاه صنایع دستی در محل صحن قزلباش لار مجموعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی با هدف حمایت از تولیدکنندگان و به مناسبت روز صنایعی دستی راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه تا آخر تابستان دایر خواهد بود، گفت: برگزاری این نمایشگاه تداوم می‌یابد تا هم ظرفیت صنایع دستی شهرستان اردبیل به گردشگران معرفی شود و هم تولیدکنندگان از این نمایشگاه درآمد کسب کنند.

فرماندار اردبیل گفت: گردشگران و اقشار مختلف مردم استان می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند و تولید کنندگان صنایع دستی شهرستان اردبیل نیز می‌توانند تولیدات خود را به نمایش بگذارند.

اعتماد اعجازی ادامه داد: این نمایشگاه در راستای حمایت از تولیدکنندگان صنایعی دستی در شهرستان راه اندازی شده است تا علاوه برنمایش محصولات خود بتوانند محصولات خود را عرضه و بفروشند.

وی بازگشایی وساماندهی محوطه مجموعه شیخ صفی الدین اردبیلی را بسیار حائز اهمیت عنوان کرد وگفت: دراین زمینه اقدامات خوبی توسط میراث فرهنگی استان وشهرستان انجام شده که قابل قدردانی است.

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.