به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، مراسم تجلیل زوجین مزدوج در جمعیت هلال احمر، کارشناسان، دبیران و اعضای فعال معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل با حضور مسئولین استانی در سالن اجتماعات این جمعیت برگزار شد.

در این مراسم افسانه جهانی مدیرکل امورزنان و خانواده استانداری با تاکید بر ترویج ازدوج آسان در جامعه گفت: هدف اصلی ازدواج به کمال رسیدن و قدم برداشتن در مسیر عبودیت است چرا که بهترین جلوه بندگی خدمت به خلق خدا است، که این موضوع در این نهاد مقدس به وقوع پیوسته است.

او با بیان اینکه نهاد مقدس خانواده امروز مورد هجمه دشمن قرار گرفته است، گفت: بانوان زمانی دوشا دوش مردان در حفظ مرز‌های جغرافیایی کشور تلاش داشتند به طوری که امروز نیز از بانوان کشورمان انتظار می‌رود برای حفظ مرز‌های فرهنگی کشور با هویت مسلمانی خود در عصر حاضر با صیانت از مرز‌های فرهنگی و تحکیم خانواده برای تربیت نسل صالح و تمدن ساز تلاش کنند.

او با بیان اینکه جمعیت هلال احمر استان اردبیل و معاونت جوانان این حوزه با توجه به ذات حوزه خود که بیشتر با جوانان در ارتباط هستند می‌توانند در بحث جریان سازی قدم‌های خوبی بردارند به طوری که در بخش خانواده یک بخش به عنوان تشکیل خانواده، بحث دوم تحکیم خانواده و بحث سوم فرزندآوری و در نهایت منجر به تربیت فرزند و تربیت نسل صالح می‌باشد انتظار می‌رود جوانان این جمعیت و مسئولین در تمامی محور‌ها بتوانند جریان سازی و کنش گری کنند.

در ادامه حمید قویدل با تاکید بر توسعه فعالیت‌های جوانان در ابعاد گسترده افزود: جوانان به عنوان آینده‌داران جامعه نقش مهمی در تحول و پیشرفت جامعه دارند به طوری که وظیفه نهاد‌هایی مثل هلال احمر نیز این است که در کنار جوانان و همپا با آن‌ها درمسیر توسعه حرکت کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه جمعیت هلال احمر به بحث آموزش جوانان توجه ویژه داشته و برنامه ریزی‌های متعددی در این زمینه طی سال انجام می‌دهد، گفت: این نهاد در بحث تشکیل و تحکیم خانواده نیز آمادگی دارد در تمامی ابعاد با دستگاه‌های دیگر دوستانه و یا طی تفاهمنامه همکاری‌های لازم را در جهت آموزش، مشاوره و… خانواده‌ها انجام دهد.

به گفته قویدل جمعیت هلال احمر استان اردبیل به عنوان یکی از سازمان‌های بشردوستانه که بیشترین اعضای جوان را در عضویت خود دارد، همواره در خدمت جوانان بوده و تلاش برای ایجاد فرصت‌های بیشتر برای آنان دارد. او ادامه داد: این جمعیت با ارائه خدمات مختلف به جوانان، سعی دارد تا آنان را به بهترین نحو در مسیر پیشرف توسعه قرار دهد.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان 
انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.