به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، سجاد مقدم مدیر روابط بین الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران به برگزاری هفتمین دوره مسابقات بازی‌های رایانه‌ای اشاره کرد و گفت: این مسابقات با محوریت بازی‌های پرطرفدار و سالم مثل فوتبال و همچنین بازی‌های ایرانی در۲۶ و ۲۷ آبان ماه جاری در  اردبیل برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این رویداد در استان اردبیل سه روزه طراحی  و در گیم نت‌های منتخب استان برگزار می‌شود، گفت: مبلغ ثبت‌نام برای عموم علاقه‌مندان ۵۰ هزار تومان است ولی دانش آموزان از تخفیف ۷۰ درصدی برخوردارند.

مقدم با بیان اینکه دانش‌آموزان نیازی به ثبت نام در سایت  ندارند، گفت: با هماهنگی های انجام گرفته با اداره کل آموزش و پرورش استان ساز و کار شرکت دنش آموزان در این رویداد تعیین شده و آنها با مراجعه به مدیر و مسئولان مدرسه می‌توانند با مبلغ ۲۰ هزار تومان ثبت‌نام کنند.

وی در خصوص جوایز بازی فیفا هم گفت: ۲۰ میلیون تومان برای نفر اول در سطح استان، ۱۵ میلیون تومان برای نفر دوم و ۱۰ میلیون تومان برای نفر سوم پیش‌بینی شده است.

مقدم خاطرنشان کرد: امسال برای نخستین بار شرایط شرکت خانم‌ها هم در این مسابقات فراهم شده است ، به طوری که یک گیم نت یا بازی‌گاه را مخصوص بانوان در شهر اردبیل تجهیز کردیم تا خانم‌ها هم بتوانند در مسابقات شرکت کنند.

خبرنگار:بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

 

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.