به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر،  امید کوثری‌فر مشاور رئیس ستاد مرکزی اربعین افزود: این گردهمایی به همت کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین و به منظور بررسی کارکردها و آثار اخلاقی؛ معنوی و تربیتی فعالیت‌های فرهنگی کودک و نوجوان در اربعین برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: بررسی کارکردها وآثار فرهنگی؛ اجتماعی و تمدنی فعالیت های فرهنگی کودک و نوجوان در اربعین؛ بررسی شیوه های انتقال و تبیین شعار اربعین؛ ظرفیت سنجی نیروهای انسانی، منابع، امکانات و چگونگی ارتباط و هم افزایی نیروهای فعال فرهنگی کودک و نوجوان در اربعین از دیگر موضوعات این همایش خواهد بود.

مشاور رئیس ستاد مرکزی اربعین اضافه کرد: بررسی روش‌ها، راهکارها و راهبردهای فعالیت‌های فرهنگی کودک و نوجوان در اربعین؛ بررسی طرح‌ها و برنامه‌های گروه‌های فعال کودک و نوجوان در اربعین؛ بررسی ایده‌ها و فعالیت‌های نو و خلاق برای فعالیت‌های فرهنگی کودک و نوجوان در اربعین و بررسی چگونگی عملیاتی کردن هماهنگی و هم‌افزایی روش‌ها، راهکارها، راهبردها، برنامه ها و ایده‌های فرهنگی برای کودک و نوجوان در اربعین، بخش دیگری از اهداف این همایش در نظر گرفته شده است.

کوثری‌فر همچنین با تاکید بر لزوم هم‌افزایی تمامی اقشار جامعه از کودک و نوجوان تا پیرغلامان اهل بیت(ع) به منظور تحقق بیشتر فرهنگ جهانی اربعین حسینی(ع) خاطر نشان کرد: علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام در این گردهمایی به لینک ثبت نامی مندرج در بروشور، نهایتاً تا تاریخ ۱/۶/۱۴۰۱  مراجعه کنند.

وی یادآور شد: سایر شرایط و زمان نهایی برگزاری گردهمایی فوق و سایر اطلاعات تکمیلی نیز متعاقبا از طریق کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین به ثبت نام‌کنندگان اعلام خواهد شد  .

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.