به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، محبوب حیدریمدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در راستای طرح حمایت از خانواده و جوانی و جمعیت ۲۵ هکتار زمین به نام شهرک امام رضا (ع) در شهر نمین به تعدادی از متقاضیان اختصاص یافت.
وی با اشاره به اینکه اولویت دریافت زمین با خانوارهای دارای ۳ فرزند به بالا است، گفت: در قالب آئین نامه اجرایی ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از ابتدای این طرح تعداد ۱۶۶۷ نفر در استان اردبیل ثبت نام نموده اند که اقدامات اختصاص زمین به صورت کاملاً رایگان به این متقاضیان در حال انجام است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به اینکه متراژ زمین‌های اختصاص یافته به هر متقاضی ۲۰۰ متر و ساخت مسکن در این زمین‌ها به صورت ویلایی است، افزود: ۳۰۰ قطعه زمین به خانواده‌های واجد شرایط قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اختصاص یافته است.
حیدری ادامه داد: ۳۶۰ خانواده ۴ فرزندی زیر ۲۰ سال نیز در این طرح ثبت نام کرده اند که هزینه آماده سازی زمین این عزیزان رایگان خواهد بود.
وی با اشاره به کمبود زمین ملی و دولتی در شهرستانهای اردبیل، نیر و سرعین عنوان کرد: اجرای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با اختصاص ۲۵ هکتار زمین مرغوب در شهرستان نمین بنام شهرک امام رضا (ع) به‌عنوان نزدیک‌ترین منطقه به مرکز استان اردبیل در حال اجرا است.
خبرنگار: بهرام محمدرضالو
منبع: مهر
انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.