به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، انسیه خزعلی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در بازدید از کارگاه تولیدی پوشاک طولیان در کهگیلویه گفت: این کارگاه تولید پوشاک با هزینه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از محل منابع اشتغال روستایی به بهره برداری رسید.

خانم خزعلی افزود: با هدف اشتغال و تسهیلات اشتغالزایی، بازارچه تولید مختص بانوان در سه شهرستان استان ساخته می‌شود.

وی همزمان با دور دوم سفر استانی رییس جمهور به استان کهکیلویه و بویراحمد، در بازدید از کارگاه تولیدی پوشاک همچنین گفت: در این کارگاه ۱۸ چرخ خیاطی، لباس مورد نیاز بیمارستان‌های دهدشت، اهواز، اصفهان و پتروشیمی دهدشت دوخته می‌شود.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده افزود: تعدادی از زنان سرپرست خانوار و بانوان بیکار روستای طولیان در این کارگاه مشغول به فعالیت هستند.

خانم خزعلی گفت: برای مجردهای دهه شصت در شرف ازدواج، تسهیلات جهیزیه ، ازدواج ، شغلی و بیمه زوجین در نظر گرفته شده است.

وی همچنین افزود: برای مجردان دهه شصت در شرف ازدواج، تسهیلات ویژه جهیزیه، تسهیلات ویژه ازدواج، تسهیلات شغلی، بیمه زوجین در نظر گرفته شده است.

در این دیدار مشکلات زنان سرپرست خانوار شاغل در این کارگاه تولیدی مورد بررسی قرار گرفت و بر ضرورت تامین بازارچه فروش این محصولات تاکید شد.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: خبرگزاری صداوسیما

انتهای پیام/

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.