به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، سعید نوریان بعدازظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پوستر جشنواره استانی هنرهای تجسمی با عنوان «نفس» منتشر شد.

وی پرداخت هنری به این مضمون را برای رفع چالش‌ها و مشکلات مرتبط، مفید دانست و گفت: این جشنواره در بخش‌های تصویرسازی، عکس و نقاشی برگزار می‌شود و دبیرخانه این رویداد استانی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مشگین‌شهر مستقر است.

 

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل افزود: طلاق، خشونت خانگی، اعتیاد، دختران و زنان در معرض آسیب، کودک آزاری، خیانت در روابط زناشویی، کودکان کار و خیابان، فقر اقتصادی، حاشیه نشینی، آسیب‌های اجتماعی نوپدید و ارتباطات مجازی از محورهای جشنواره هنرهای تجسمی است.

 

نوریان با اشاره به نقش هنر و هنرمند در هدایت فکری جامعه، تصریح کرد: ابزار هنر با لطافت و ظرافت خاص خود می‌تواند در پیشگیری و علاج بسیاری از آسیب‌های اجتماعی مؤثر باشد و به مدد ایده‌ها و خلاقیت‌های هنرمندان، در این راستا آثار تأثیرگذار و ثمربخشی تولید خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: هنرمندان و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را با رعایت شرایط اعلام شده تا ۱۵ اسفندماه از طریق پیام رسان‌های ایتا، روبیکا و بله به شماره تلفن یا به نشانی اینترنتی درج شده در بنر جشنواره ارسال کنند.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: مهر

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.