به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، حامد رضایی بعدازظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به کمک ۴۵۰ میلیارد ریالی اهالی نوع دوست در «پویش همدلی» سال گذشته، اظهار کرد: «پویش همدلی» همزمان با عید فطر مانند سال‌های گذشته برای جمع‌آوری وجوهات مرتبط با فطریه و کفاره در اردبیل اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: امیدواریم امسال هم اهالی استان در این پویش بیش از سال گذشته همراهی کرده و برای کمک به نیازمندان بهزیستی را یاری کنند که در این راستا خیرین همیشه همراه می‌توانند وجوه نقد نذورات خود را از طریق پرداخت الکترونیکی برای تأمین کمک‌های معیشتی نیازمندان واریز کنند.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با اشاره به آغاز «پویش مهرواره» بیان کرد: این طرح با همکاری سایر ادارات با محوریت مشارکت جهادی، محله محوری و محرومیت‌زدایی در اردبیل شروع به کار کرده و برنامه‌های مختلفی در زیرشاخه این طرح اجرا شده است.

رضایی خاطرنشان کرد: هدف این پویش ایجاد تعامل و ارتباط بین مراکز مثبت زندگی در استان و مجموعه‌های مردمی، جهادی، کنشگران و فعالان اجتماعی برای حل مسائل مرتبط با جامعه هدف، آسیب‌های اجتماعی در محلات شهرهای مختلف استان است.

وی افزود: تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، جمع آوری کمک‌ها و نذورات، تهیه وسایل جهیزیه و ازدواج برای زوجین و تهیه لوازم ضروری و بهداشتی موردنیاز مددجویان بهزیستی از جمله محورهای این پویش است.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.