به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، در بخشی از پیام سیدحامد عاملی به منتخبان مردم استان اردبیل در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی آمده است: مجلس شورای اسلامی نقطه امید مردم و به معنی واقعی کلمه در راس امور کشور است. اکنون که با عنایات خداوند متعال توانسته‌اید امید و اعتماد مردم شریف حوزه‌های انتخابیه استان را جلب نموده و به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی انتخاب شوید، بر خود لازم می‌دانم کسب توفیق خدمت در این جایگاه خطیر و ارزشمند را به حضورتان تبریک عرض نموده و برای شما عزیزان آرزوی موفقیت و سرافرازی داشته باشم.
در پیام استاندار اردبیل با اشاره به اینکه رویکرد، اولویت‌ها و اقدامات نمایندگان محترم مجلس در پیشرفت و تعیین سرنوشت، مسیر و جهت‌گیری‌های اصلی استان نقش تعیین کننده‌ای دارند، افزوده شده است: امیدوارم با اتحاد، انسجام و با روحیه انقلابی و تعاملی برادرانه در مجمع نمایندگان و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف استان فرصت‌های ملی، در راستای توسعه همه‌جانبه و تکمیل زنجیره‌های توسعه پیشرفت استان با همدلی و عزم راسخ برای یک هدف مشترک و الهی که همانا خدمتگزاری واقعی برای مردم دیار پرافتخار دارالارشاد اردبیل است، شاهد آغاز فصل جدیدی از خدمت همدلانه و ماندگار در سرتاسر استان باشیم.
عاملی در این پیام یادآور شد: لازم است حضور شورانگیز مردم در صحنه انتخابات و اراده آگاهانه آنان را تحسین نموده و خاضعانه از مردم شریف استان با خدمت بی‌منت به آنان سپاسگزاری و تعظیم کنیم.
مقام عالی دولت در استان اردبیل ضمن قدردانی از از اقدامات شایسته نمایندگان دوره یازدهم در پیشبرد برنامه‌های استان افزود: قطعاً ادا کردن حق این مردم که در تمامی عرصه‌ها با تمام وجود حاضر هستند، مسئولیت سنگینی است که باید با نهایت تعامل و همراهی در جهت رفع مشکلات و ایجاد آینده‌ای با عزت برای مردم استان پیگیری و محقق شود.
دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۱۱ اسفندماه برگزار شد در این دوره مردم استان با مشارکت ۴۸.۹۲ درصدی در ردیف ۱۰ استان اول کشور در زمینه مشارکت انتخاباتی قرار گرفتند.
در این دوره علی نیکزاد ثمرین، صدیف بدری، احد بیوته، وحید کنعانی، بابک رضازاده و محمد خوش سیما توانستند اعتماد مردم استان را کسب کرده و راهی بهارستان شوند. همچنین در حوزه انتخابیه
پارس‌آباد، اصلاندوز و بیله‌سوار ابراهیم فهیمی و امیدعلی رعنایی به دور دوم راه یافتند.

خبرنگار : بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.