به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، متن پیام قدردانی مریم حامدی مدیر بسیج جامعه زنان سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل  از مردم برای حضور در کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید استان به این شرح است.

شهادت رمز عزت و بقای اسلام عزیز، انقلاب و نظام اسلامی و مایه سرافرازی ملت ایران است و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن سبکبالان آسمانی به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی ارزش و فضیلت آن کمتر از شهادت نیست.

پیام ارزشمند ولی امر مسلمین جهان، مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) خطاب به دست اندرکاران کنگره ملی ۳۴۰۰ شهدای استان اردبیل و توصیه به ثبت و انتقال هنرمندانه پیام شهدا ثابت کرد که خدمت و تلاش بر فعالیت هنری و محوریت هنر و رسانه در این کنگره صحیح و به جا بوده و باید ادامه یابد.

اینجانب بر خود واجب می‌دانم در ابتدا ضمن شکر به درگاه خداوند منان  از مشارکت و حضور باشکوه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران،اقشار مختلف مردم بصیر و انقلابی اردبیل،علما و روحانیت معزز،ائمه جمعه و جماعات و نیز اصحاب پرتلاش رسانه و صدا وسیما و همه عوامل و دست اندرکاران مردمی و اداری خصوصا حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج و فرماندهان و همکاران عزیز و همیشه پیروز در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل که در برگزاری شکوهمند و شایسته این کنگره متحمل زحمت شدند

تشکر و قدردانی نموده و توفیقات همگان را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پاسداری از خون مطهر شهیدان گرانقدر در ظل توجهات بقیه الله الاعظم (عج) و منویات حکیمانه امام خامنه ای (مد مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت نمایم.

خداوند متعال توفیق خدمت و ادامه راه شهدا را شامل حال همه ما بگرداند.

حامدی مدیر بسیج جامعه زنان سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.