به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، در این پیام آمده: حمد و سپاس بی‌پایان پروردگار حکیم قادر متعال را که پس از گذشت سالیان متمادی از انتظار مردم و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران شاهد برگزاری شایسته کنگره عظیم ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل بودیم.

بیش از همه، مراتب تشکر خود را به محضر مقام معظم رهبری تقدیم میکنیم که با صدور پیام به کنگره و اشاره به مجاهدت ها، رادمردی‌ها و ایمانِ صادقانه فرزندانِ این خطه در دفاع مقدس و پشتیبانی‌های مردم، بر عظمت برگزاری آن افزودند.

پیام قدردانی از برگزاری شایسته کنگره ملی شهدای استان اردبیل

بی شک آرامش، آسایش، عزت و قدرتمندی ایران اسلامی در جهان امروز، مدیون گلگون کفنان راست قامت تاریخ است و برگزاری با شکوه کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل فرصتی مغتنم برای معرفی سلحشوری‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس بوده و قطعا پایان نیافته است، بلکه آغازی برای ترویج هرچه بیشتر فرهنگ شهادت و شناختن بیشتر این مسیر نورانی است.

به فرموده‌ رهبر معظم انقلاب امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست از این رو اینجانبان بر خود فرض می‌دانیم از استقبال گسترده و قابل تقدیر مردم شریف و همیشه در صحنه اردبیل، زحمات و تلاش‌های شبانه روزی همه‌ی دست اندرکاران برگزاری این کنگره عظیم، سخنرانان اجلاسیه‌های مختلف و رسانه‌ها قدردانی کنیم.

امیدواریم خداوند سبحان اجر و پاداش عظیم این اخلاص و بندگی را عطا فرماید.

آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، سید حامد عاملی استاندار اردبیل، سردار سرتیپ پاسدار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، و سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس استان اردبیل.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.