به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، فریبا محمدلو به مناسبت روز خانواده در گفت و گو با رادیو اردبیل افزود: هدف از گرامیداشت روز جهانی خانواده را جلب توجه عمومی به جایگاه ونقش خانواده در سلامت وپیشرفت جامعه عنوان کرد.

وی بیان کرد: این روز فرصت مناسبی برای ارتقای سطح آگاهی های عمومی ،مسائل مربوط به خانواده وبر طرف کردن مواردی است که در دنیای امروز این کانون گرم زندگی را تهدید میکند .

وی در ادامه با اشاره به جایگاه ومنزلت خانواده در اسلام افزود: باید با مد نظر قرار دادن جهان بینی اسلامی دراین خصوص از این آموزه ها در تر بیت فرزندان استفاده کنیم.

محمدلو در ادامه با اشاره به سیاست گذاری های انجام گرفته در سند چشم انداز بیست ساله کشور تشکیل ستاد ملی زن وخانواده ، قانون ساختار نظام اجتماعی برای توانند زنان سرپرست خانوار ، اجرای طرح ملی خانواده و طرح گفتگوی بین نسلی را در این راستا عنوان کرد.

وی تصریح کرد: حمایت از اورژانس اجتماعی، برگزاری کار گاههای مهآرت زندگی ، طرح خانه های سلامت ، طرح پایش سلامت و طرح نشاط اجتماعی خانواده از جمله برنامه های اجرا شده در سطح ملی واستانی در این راستا است.

وی در خاتمه مهمترین راه کارهای پیشنهادی در جهت رفع چالشها در خانواده های ایرانی راتحقق دیدگاه اسلام،رفع موانع ازدواج ، تسهیل ترویج وحمایت از خانواده ، ارتقای سطح فرهنگی تربیتی اعضای خانواده و از همه مهمتر جزیره ای عمل نکردن در برنامه ریزی ها در موضوع خانواده دانست.

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.