به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، کارگاه آموزشی جمعیت و فرزندآوری با رویکرد سبک زندگی فاطمی با حضور روحانیون کنشگر و فرهنگ ساز در بحث جمعیت و فرزندآوری، بانوان مبلغه و فعالان فرهنگی و تبلیغی از شهر اردبیل و شهرستان‌های تابعه در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی اردبیل برگزار شد.
حجت الاسلام علی علایی کارشناس آموزشی تبلیغات اسلامی اردبیل در حاشیه برگزاری این کارگاه گفت: متاسفانه بحث کنترل جمعیت سیاستی از سوی سیاستمداران خارجی برای ایجاد بحران تنهایی و پیری جمعیت در ایران بود لذا برای فرهنگ سازی رشد جمعیت و فرزند آوری برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی ضرورت مهم فرهنگی در جامعه کنونی است.
حجت الاسلام علایی افزود: در این دوره از هر شهرستان کنشگران فرهنگی، پس از دریافت آموزش‌های لازم، در منطقه فعالیت خود به کنشگری در خصوص جمعیت می‌پردازند.
کارشناس آموزشی تبلیغات اسلامی اردبیل افزود: در این دوره سرفصل‌های آموزشی اعم از تاریخچه تحولات جمعیتی، تبیین علل و موانع عدم فرزند خواهی، کارگاه روش‌های پاسخگویی به شبهات، کارگاه پاسخگویی به اهم شبهات موانع فرزند خواهی، راهکار‌های اجرایی قوانین جوانی جمعیت و گام‌های عملیاتی حل مسئله به مخاطبین ارائه شد.
وی افزود: دوره تربیت مربی کنشگری جمعیت با حضور اساتید کشوری حجت الاسلام وافی و حجت الاسلام زاهدی در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی اردبیل برگزار شد.
گفتنی است، در پایان گواهینامه پایان دوره به شرکت کنندگان اعطا می‌شود تا در دوره‌های تکمیلی کشوری شرکت کنند.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.