به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، کلام‌الله صفری ظهر سه‌شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار کرد: با هماهنگی تمامی معاونت‌های آموزش و پرورش، پروژه مهر با هدف بازگشایی مناسب مدارس در سال تحصیلی آینده مد نظر است تا بتوانیم در حوزه‌های مختلف با رفع ضعف‌ها و نقص‌ها تقویت نظام آموزشی و تربیتی را در حوزه اجرا شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: در گام نخست تخریب و بازسازی واحدهای آموزشی ناایمن، حل مشکل کمبود فضای آموزشی در اردبیل، مشگین‌شهر و پارس‌آباد، ساماندهی نیروی انسانی بر اساس عدالت آموزشی و تعیین ظرفیت‌های متناسب با نیاز نواحی و مناطق آموزش و پرورش هدف‌گذاری شده تا به تناسب خروجی نیرو، ورودی منابع انسانی را شاهد باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل وضعیت کنکور و امتحانات پایه دوازدهم را از عناصر ارزیابی فعالیت‌های آموزشی در مدارس اعلام کرد و گفت: باید در این حوزه با برنامه‌ریزی دقیق اقدام کنیم تا نتایج مطلوب در امتحانات پایه دوازدهم و ارتقا جایگاه استان را در کنکور سراسری شاهد باشیم.

صفری با بیان اینکه دولت سیزدهم در چند ماه گذشته سعی کرده تا برگزاری کلاس‌های حضوری را برای دانش‌آموزان بعد از ۲ سال شرایط کرونایی فراهم کند، افزود: قرار است با تخصیص ۳۸ هزار میلیارد تومان طرح رتبه‌بندی معلمان از ماه آینده اجرایی شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: سرانه فضای ورزشی در مدارس با احداث و راه‌اندازی ۵۰ سالن و چمن مصنوعی در آموزشگاه‌ها تا ۳۰ هزار متر مربع ارتقا می‌یابد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل اضافه کرد: جهادگران قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی تلاش خواهند کرد تا در سال تحصیلی آینده در کنار حل مشکلات و نارسایی‌ها، به توسعه عادلانه امکانات تربیتی و ورزشی کمک کرده و شرایط مساعدی را برای تحصیل فرزندان این مرز و بوم فراهم کنند.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.