به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، به نقل از خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قیمت انواع طلا و سکه و ارز به جز انس جهانی طلا امروز سه‌شنبه نهم اذرماه نسبت به روز قبل با کاهش قیمت همراه شد و فقط انس جهانی طلا کمتر از ۱۰ دلار افزایش داشت.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (هم‌اکنون) نسبت روز گذشته با ۱۵۸ هزار تومان کاهش به ۱۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان رسید.

قیمت سکه طرح قدیم هم با کاهش ۱۴۶ هزار تومانی حدود ۱۲ میلیون و ۳۵۶ هزار تومان دادوستد شد.

نیم سکه در جریان معاملات روز جاری ۵۰ هزار تومان کاهش یافت و نیم سکه ۶ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و ربع سکه با ۳۰ هزار تومان کاهش ۳ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان معامله شد. سکه یک گرمی هم ۲ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان است.

قیمت هر انس طلا در بازارهای جهانی امروز با افزایش ۹ دلار و ۷۴ سنت در محدوده  ۱۷۹۴ دلار و ۳۶ سنت معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸عیار امروز در بازار داخلی با افت ۱۸ هزار و ۷۰۰ تومانی حدود یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۲۴ عیار با کاهش ۲۵ هزار تومانی، یک میلیون و ۶۶۷ هزار تومان قیمت خورد.

نرخ هر دلار آمریکا به عنوان شاخص بازار ارز امروز نسبت به روز گذشته ۲۰۲ تومان کاهش یافت و ۲۸ هزار و  ۹۱۸ تومان معامله شد.

هر اسکناس یورو نیز با ۲۱۲ تومان افت به ۳۲ هزار و ۸۳۸ تومان رسید.

در صرافی‌های بانکی قیمت فروش دلار ۲۶ هزار و ۵۱۳ تومان و قیمت خرید دلار از مردم ۲۵ هزار و ۹۸۸ تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز معادل ۳۰ هزار و ۸۰۴ تومان و قیمت خرید یورو نیز ۳۰ هزار و ۱۹۴ تومان اعلام شده است.

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.