به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر،فیروز محمودی اظهار کرد: این مبالغ به حساب مال باختگان و قربانیان فضای مجازی با تلاش کارشناسان پلیس فتای برگردانده شد.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش و پیگیری های دقیق و همچنین اقدام به موقع و تخصصی کارشناسان پلیس فتا شهرستان پارس آباد و پی جویی پرونده های سایبری طی ۴۵ روز گذشته ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال وجوه کلاهبرداری شده به حساب مال باختگان و قربانیان فضای مجازی عودت داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پارس آباد اولویت جرایم فضای مجازی در شهرستان پارس آباد را یادآور شد و بیان کرد: برداشت‌های غیر مجاز از حساب کاربران در اولویت این جرایم است.

محمودی با اشاره به اینکه توجه و هشدارهای انتظامی بست ساز کاهش وقوع جرایم است، گفت: به کاربران فضای مجازی توصیه می کنیم بر روی پیامک‌ها و لینک‌های جعلی ارسال شده تحت هیچ شرایطی کلیک نکنند.

وی به شهروندان توصیه کرد؛ چنانچه با موارد مجرمانه و مشکوک مواجه شدند موضوع را از طریق سایت پلیس فتا WWW.Cyberpolice.ir و یا تماس با مرکز فوریت های سایبری به شماره٠٩۶٣٨٠ گزارش دهند.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: مهر

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.