به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، مراسم هفتمین جشن گلریزان بانوان خیر استان اردبیل برگزار شد.

خدادادی نایب رئیس ستاد مردمی دیه استان اردبیل در این مراسم اظهار کرد: مشارکت آحاد مردم ولایی و حسینی استان اردبیل با برنامه‌های ستاد مردمی دیه، نشان از اعتقادات عمیق دینی و حس همنوع دوستی مردم استان دارد که با مشارکت خود در آزادسازی زندانیان جرائم مالی و غیرعمد همت بسیار بالایی دارند و نمونه بارز آن مساعدت در هفتمین جشن گلریزان به مناسبت عید مبعث در هفته جاری بود.

وی افزود: امسال با کمک و مساعدت خیران استان، ۲۷۳ زندانی محکوم مالی و جرایم غیرعمد با مبلغ محکومیت بیش از هزار میلیارد ریال از زندان‌های استان آزاد شده اند.

نایب رئیس ستاد مردمی دیه استان اردبیل با قدردانی از جامعه بانوان خیّر استان اظهار کرد: از سال ۱۳۹۵ که جشن گلریزان بانوان خیّر در استان برگزار می‌شود، ۸۰ میلیارد ریال توسط بانوان خیر استان به ستاد دیه کمک‌های مالی شده است.

خدادادی گفت: امسال نیز حدود ۲۰ میلیارد ریال از سوی بانوان خیّر به ستاد دیه استان کمک مالی شده است و تقریبا در آزادسازی همه ۲۷۳ نفر زندانی مالی و جرائم غیرعمد، بانوان خیّر نقش داشته اند.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.