به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر،علیرضا حسن زاده گفت: با توجه به لزوم هماهنگی با میهمانان کشوری، تاریخ برگزاری این کنگره تغییر کرد و این کنگره روز یکشنبه هفته آینده با حضور گسترده آحاد مردم برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به برگزاری بیش از یکهزار یادواره و ۲۳ پیش اجلاسیه در نقاط مختلف استان اردبیل افزود: اجلاسیه نهایی کنگره ملی سه هزار و ۴۰۰ شهید استان به منظور گرامیداشت نام و آوازه همه شهدای قبل و بعد از انقلاب اسلامی استان اردبیل با شرکت اقشار مختلف مردم و مسئولان عالی کشور در ورزشگاه ۶ هزار نفری پهلوان حسین رضازاده اردبیل برگزار خواهد شد.
دبیر اجرایی کنگره ملی سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل اضافه کرد: در این اجلاسیه برنامه‌های متعدد فرهنگی مانند رونمایی از تمبر شهدا، شناسنامه و شناسه شهدا، سردیس شهدا، تولیدات فرهنگی و هنری و رونمایی از کتاب اجرا خواهد شد.
حسن زاده اضافه کرد: برپایی نمایشگاه ادوات نظامی و هوافضای سپاه و پایگاه‌های نمونه بسیج از دیگر قسمت‌های جانبی این اجلاسیه خواهد بود.
وی با تاکید بر ضرورت پاسداشت مقام شامخ شهدای والامقام ادامه داد: از مردم قدرشناس و فهیم استان به ویژه اردبیلی‌های شهید پرور انتظار داریم با حضور پررنگ و دشمن‌شکن خود در این مراسم با شهدای گرانقدر و امام شهدا تجدید عهد و پیمانی دوباره کرده و برگ زرین دیگری بر افتخارات استان اضافه کنند.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.