به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر،مصطفی آمون با بیان اینکه ویژه برنامه متنوع به همت کانون‌های مساجد استان اردبیل برای استقبال از عید سعید غدیر تدارک دیده شده است، اظهار کرد: ۱۱۰ جشن باشکوه برای روز «عید سعید غدیرخم» به همت کانون‌های مساجد استان اردبیل برگزار خواهد شد.

وی افزود: اجرای سرودهای ویژه عید غدیر با مشارکت گروه‌های سرود کانون‌های مساجد، برگزاری برنامه‌های شاد فرهنگی، تشکیل پاتوق‌های فرهنگی نوجوانانه و برپایی نشست‌های تبیینی با محوریت مسئله ولایت و امامت از بخش‌های متنوع غرفه کانون‌های مساجد است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با اشاره به اینکه پیاده روی نوجوانان و جوانان همزمان با روز عید غدیر با مشارکت فعالان کانون‌های مساجد به سمت شهیدگاه اجرا می‌شود، یادآور شد: این پیاده روی از مسیر امامزاده سید صدرالدین (ع)، میدان وحدت، دروازه مشگین، میدان قیام، عالی‌قاپو منتهی به شهیدگاه خواهد بود.

آمون با بیان اینکه ویژه برنامه «عصر عید غدیر» از دیگر برنامه‌های فرهنگی است که همزمان با عید سعید غدیرخم برگزار خواهد شد، گفت: توزیع بسته‌های معیشتی در بین خانواده‌های نیازمند، تبیین نقش و جایگاه ولایت و امامت و سایر برنامه‌های فرهنگی از دیگر فعالیت‌هایی است که توسط فعالان کانون‌های مساجد به صورت خودجوش اجرایی خواهد شد.

وی به برگزاری پویش بزرگ «به عشق علی (ع)» اشاره کرد و ادامه داد: این پویش با هدف نشان دادن عشق و ارادت نوجوانان و جوانان به اهل بیت (ع) به ویژه حضرت علی (ع) با محوریت به عشق علی صدقه می‌دهم، به عشق علی گل هدیه می‌دهم، به عشق علی مسافری را صلواتی سوار می‌کنم، به عشق علی حتی با یک پرس اطعام می‌کنم، به عشق علی بی بهانه به خانواده هدیه می‌دهم، به عشق علی به پدر و مادر سر می‌زنم، به عشق علی در فروش اجناس تخفیف می‌دهم، به عشق علی به کودکان عیدی می‌دهم و به عشق علی مهمانی می‌دهم از دیگر برنامه‌ها است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان خاطرنشان کرد: علاقمندان برای مشارکت در این پویش می‌توانند آثار خود را در قالب عکس یا فیلم در موضوع‌های فوق از طریق شبکه اجتماعی ایتا به شماره ۰۹۰۱۸۸۹۷۱۰۳ ارسال کنند.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: مهر

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.