به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، کلام‌الله صفری روز یکشنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: با تجهیز ۵۶۷ کلاس درس در قالب ۲۸۰ کلاس گروه “ویژه”، ۲۴۲ کلاس گروه “الف”و ۴۵ کلاس در گروه” ب” و فعالیت ۳۸۵ نفر از عوامل اجرایی امکانات لازم برای پذیرش میهمانان فرهنگی از سراسر کشور فراهم شده است.

وی همچنین گفت: علاوه بر ۱۹ پایگاه پذیرش، ۲ مرکز آموزشی و رفاهی نیز در اردبیل و سرعین با ظرفیت ۵۴ تخت آماده پذیرش و ارائه خدمات به فرهنگیان هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به اخلاق‌مداری در پذیرش میهمانان نوروزی ادامه داد: استفاده از ظرفیت دیگر ارگان‌ها می‌تواند در میزبانی خوب آموزش و پرورش تاثیرگذار باشد.

وی افزود: آموزش و پرورش استان اردبیل با تمام توان در نظر دارد از تمام ظرفیت‌های موجود در استان استفاده کند تا خاطرات خوشی را برای میهمانان نوروزی رقم بزند.

استان اردبیل با حدود یک میلیون و ۲۴۸ هزار نفر جمعیت با استان‌های گیلان، زنجان و آذربایجان‌شرقی همسایه است و گردشگری در کنار کشاورزی و صنعت به عنوان سه محور توسعه این خطه به شمار می‌رود.

پل معلق مشگین‌شهر، کوه سبلان با ظرفیت کوهنوردی، پیست اسکی آلوارس و سرعین به عنوان شهر چشمه‌های بهشتی از جاذبه‌های گردشگری استان اردبیل است.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.