به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، امیر رجبی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۲۰ فیلم منتخب چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر برای نمایش در اردبیل در قالب ۶ سانس در روزهای ۱۶ تا ۲۲ بهمن در سینماهای انقلاب و قدس اردبیل به نمایش در می‌آیند.

وی با بیان اینکه با اعلام اینکه این سینماها در سانس‌های ۱۶، ۱۸.۳۰ و ۲۱ میزبان علاقه مندان به سینما خواهند بود، گفت: امسال چهار سامانه آی‌تیک، ایران‌تیک، سینماتیکت و گیشه هفت، عرضه بلیت‌های جشنواره را برعهده دارند و علاقه مندان با مراجعه به این سامانه‌ها می‌توانند اقدام به خرید بلیط کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل بیان کرد: آغوش باز به کارگردانی بهروز شعیبی، شور عاشقی به کارگردانی داریوش یاری، پرویز خان به کارگردانی علی ثقفی، ملکه آلیشون به کارگردانی ابراهیم نورآور محمد، میرو به کارگردانی حسین ریگی، نپتون به کارگردانی محمدابراهیم غفاریان، آپاراتچی به کارگردانی قربانعلی طاهرفر، تابستان همان سال به کارگردانی محمود کالری، آسمان غرب به کارگردانی محمد عسگری و آبی روشن به کارگردانی قاسم لطفی خواجه پاشا از جمله فیلم‌هایی هستند که مجوز اکران در اردبیل گرفتند.

رجبی ادامه داد: همچنین صبح اعدام به کارگردانی بهروز افخمی، بهشت تبهکاران به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی، مجنون به کارگردانی مهدی شاه محمدی، شکار حلزون به کارگردانی محسن جسور، احمد به کارگردانی امیرعباس ربیعی، شه سوار به کارگردانی حسین نمازی، ببعی به کارگردانی حسین صفارزادگان و میثم حسینی، قلب رقه به کارگردانی خیراله تقیانی پور و پرواز ۱۷۵ به کارگردانی محمدحسین حقیقت دیگر فیلم‌هایی قابل اکران در اردبیل هستند.

 ۲۰ فیلم منتخب جشنواره فجر در اردبیل به نمایش در می‌آید

 ۲۰ فیلم منتخب جشنواره فجر در اردبیل به نمایش در می‌آید

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.