به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، مصطفی آمون  اظهار کرد: ۲۶ کانون فرهنگی هنری ویژه خواهران در مساجد استان اردبیل تأسیس شد و روند تأسیس در سایر مساجد نیز پیگیری می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با تاکید بر نقش والا و رفیع زن در استان، تصریح کرد: نقش زن و مادر در جامعه باید تبیین شود و الگوهای برتر برای بانوان و دختران معرفی شود.

وی به برگزاری دوره آموزشی ویژه مدیر مسئولان کانون‌های تخصصی خواهران اشاره کرد و افزود: این دوره آموزشی به مدت ۸ ساعت و به صورت استانی و ملی در آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل خاطرنشان کرد: مدیر مسئولان کانون‌های خواهران از بین بانوان فعال و دغدغه مند کانونی و با معرفی امام جماعت مساجد انتخاب می‌شود.

آمون ادامه داد: بانوان علاقمند در حوزه‌های فرهنگی و تربیتی می‌توانند فرم تقاضانامه تأسیس کانون ویژه خواهران را از سامانه زیست بوم بچه‌های مسجد به آدرس www.bachehayemasjed.ir دریافت کرده و با تأیید امام جماعت یا هیأت امنای مسجد اقدام به تأسیس کانون ویژه خواهران نمایند.

وی بیان کرد: امروز دشمن با تمام توان جایگاه خانواده در رأس آن نقش بانوان را در حریم خانواده نشانه گرفته و ضروری است تا برنامه‌های مناسب و تخصصی برای خنثی سازی این توطئه‌ها با محوریت مساجد انجام شود.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: مهر

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.