به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، علیرضا حسن‌زاده، دبیر اجرایی ستاد ملی کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل گفت: در جلسه‌ای با حضور عوامل تصمیم‌گیر در مورد کنگره، با هماهنگی ستاد ملی و در نظر گرفتن برنامه کاری میهمانان کشوری، لشکری و مقامات عالی رتبه و همچنین با توجه به لزوم در نظر گرفتن برخی ملاحظات امنیتی، تاریخ ۲۹ مرداد ماه برای برگزاری این کنگره تعیین شد.

وی تصریح کرد: این کنگره که پس از برگزاری ۲۳ پیش اجلاسیه در سراسر استان به مرحله آخر و اجلاسیه نهایی رسیده، با برنامه‌ریزی صورت گرفته در محل سالن ۶ هزار نفری رضازاده اردبیل برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی ستاد ملی کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل گفت: در این اجلاسیه برنامه‌های متعدد فرهنگی اعم از رونمایی از تمبر شهدا، شناسنامه و شناسه شهدا، سردیس شهدا، تولیدات فرهنگی و هنری، رونمایی از کتاب و… اجرا خواهد شد.

حسن‌زاده افزود: همچنین این مراسم با سیر نمایشی اجرا می‌شود و نمایشگاه جانبی با حضور ادوات نظامی و هوافضای سپاه و پایگاه‌های نمونه بسیج برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی ستاد ملی کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل با اشاره بر لزوم پاسداشت مقام شامخ شهدای والامقام خاطرنشان کرد: از همه مردم قدرشناس و فهیم استان و همه ملت شهیدپرور اردبیل دعوت به عمل می‌آید تا با حضور پررنگ و دشمن‌شکن خود در این مراسم، برگ زرین دیگری در تکریم مقام شهدای استان ثبت کنند.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.