به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، به نقل از سبلان ما ، سرهنگ پاسدار بهروز زارعی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: به مناسبت شهادت حضرت علی (ع) به همت بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان با همکاری خیران، ۷۰۰ پرس غذای گرم بین مردم نیازمند توزیع شد.

وی افزود: برای رسیدن به اهداف رزمایش سراسری کمک مومنانه در استان اردبیل، نیازمند همکاری همه نهاد‌ها هستیم تا بتوانیم این امر مهم را در جامعه تداوم بخشیم.

رئیس سازمان اردویی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با تأکید بر اینکه تمام مراحل کمک به نیازمندان با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود، گفت: تهیه و پخت غذای گرم با هماهنگی و نظارت دانشگاه علوم پزشکی انجام می‌شود.

سرهنگ پاسدار زارعی، تصریح کرد: از مردم و همشهریان خیر استان انتظار می‌رود با توجه به این که شماره حساب برای کمک‌های مردمی در بنر‌هایی در سطح شهر نصب شده و از طریق فضای مجازی اطلاع رسانی‌های لازم انجام شده در این امر خداپسندانه و خیرخواهانه ما را یاری کنند تا ببشتر در خدمت مردم استان باشیم.

 

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.