به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، مرکز رسانه دادستانی اردبیل در این زمینه اعلام کرد: با توجه به محتویات موجود در پرونده تشکیل شده و رای قطعی صادر شده از سوی مرجع قضایی واجد صلاحیت، شخصی با نام اختصاری «الف.ر» به عنوان نایب رییس هیات مدیره یک تعاونی مسکن در اردبیل با مشارکت شخص دیگری از اعضای هیات مدیره مرتکب جرم شده بود.
بر اساس این گزارش، شخص مجرم قطعه‌هایی از زمین‌های متعلق به شرکت تعاونی مورد نظر را بدون رعایت تشریفات قانونی مانند انتشار آگهی مزایده در روزنامه‌های کثیر الانتشار، با کمک یک بنگاه مشاوره املاک و پایین‌تر از ارزش واقعی آنها به فروش رسانده و وجوه حاصله را نیز به جای حساب تعاونی به حساب خود واریز کرده بود.
پس از قطعی شدن حکم صادره مبنی بر حبس به اتهام مشارکت در اقدام به خیانت در امانت با توجه به متواری بودن شخص محکوم، اجرای حکم و احقاق حق اعضای شاکی این تعاونی مسکن مقدور نشده بود که با دستور ویژه دادستان اردبیل و اقدام‌های ویژه پلیسی، او در مخفیگاهش شناسایی و روانه زندان شد.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.