به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: طی بازدید‌های مداوم و نامحسوس کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه، یک محل غیرمجاز دندانپزشکی و یک محل غیرمجاز ماساژدرمانی در اردبیل به‎دلیل دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی در امور درمان و انجام خدمات غیرمجاز درمانی، شناسایی و با همکاری اداره اماکن انتظامی، مهروموم و افراد متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.
رامین نسیمی دوست تأکید کرد: انجام هرگونه مداخلات و اقدامات پزشکی و دندانپزشکی، طب سنتی، زیبایی و کاشت مو در مراکز غیرمجاز و توسط افراد غیر مرتبط ممنوع بوده و باید در مراکز معتبر و زیر نظر متخصص مربوطه انجام شود.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: هم استانی‌ها می‌توانند هر گونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیر مجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی و دندانپزشکی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه و شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها گزارش کنند.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.