به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، کریم‌الله محبوبی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل با اشاره به آزادی یک زندانی اردبیلی اظهار کرد: خانواده آیهان ستوده با مراجعه به نمایندگی ستاد مردمی دیه در اردبیل و اهدای نخستین عیدی نوروزی کودک خردسالشان، سرپرست یک خانواده را همزمان بهار طبیعت و ایام پر برکت ماه مبارک رمضان به آغوش گرم خانواده‌اش بازگرداندند.
کریم‌الله محبوبی افزود: این خانواده نیکوکار اردبیلی هدفشان از انجام چنین اقدام خداپسندانه‌ای را کمک به ترویج فرهنگ گذشت، احسان و نیکوکاری به ویژه کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و مالی عنوان کردند.
مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل با دعوت از عموم مردم به ویژه مومنین روزه‌دار برای مشارکت در کمک به آزادسازی زندانیان نیازمند و محکومان جرایم غیرعمد و مالی افزود: با توجه به همزمانی تعطیلات نوروزی و ماه مبارک رمضان، بیست و سومین جشن گلریزان با عنوان پویش مردمی ضیافت الهی ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۱۸ فروردین در سالن ولایت سپاه حضرت عباس (ع) واقع در اردبیل، میدان بسیج برگزار خواهد شد.
وی عنوان کرد: عموم مردم به ویژه خیران نیک‌اندیش و مومنین روزه‌دار می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب جاری ۵۰۱۲۱۲۱۲۷۰ ستاد دیه اردبیل نزد بانک ملت شعبه ساعت اردبیل و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۴۳۲۳۷۴۷۷ و یا شماره حساب جاری ۰۱۰۴۶۰۲۰۱۱۰۰۹ نزد بانک ملی شعبه مرکزی اردبیل و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۴۲۹۳ واریز کنند.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.