به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، کریم‌الله محبوبی اظهار کرد: این زندانیان ۹۰ میلیارد ریال محکومیت داشتند که با حمایت هواداران چاوشی در شبکه‌های اجتماعی بیش از ۶ میلیارد ریال در این مدت جمع‌آوری شد.

وی بیان کرد: باقی‌مانده مبلغ محکومیت این تعداد زندانی نیز با ارائه اعسار دادگستری، کمک ستاد دیه استان و کشور، تسهیلات بانکی، گذشت شاکیان و آورده مددجویان تامین شد تا زمینه آزادی آن‌ها فراهم شود.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل با قدردانی از حمایت‌های خیران برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد افزود: هفت مرحله در چهار سال گذشته با کمک مخاطبان صفحه مربوط به این هنرمند محبوب در فضای مجازی برای آزادسازی مددجویان واجد شرایط در استان کمک مالی جمع‌آوری شده است.

وی عنوان کرد: چاوشی چند وقت پیش نیز برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد آستین همت بالا زد و با انتشار فراخوانی، هوادارانش در مدت کوتاهی مبلغ حدود ۲ میلیارد ریال به حساب نمایندگی ستاد مردمی دیه اردبیل واریز کردند که زمینه آزادی ۲۵ نفر فراهم شد.

محبوبی اضافه کرد: ۱۴۰ نفر زندانی جرایم غیرعمد و مالی واجد شرایط دریافت کمک در حال حاضر در زندان‌های استان اردبیل دوران محکومیت خود را سپری می‌کنند که انتظار می‌رود همه خیران و افراد تاثیرگذار، بیش از پیش نمایندگی ستاد دیه در اردبیل یاری کنند تا زمینه آزادی تعداد بیشتری از آن‌ها فراهم شود.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع:  خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.