به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، حجت‌الاسلام مهدی ستوده با اشاره به برگزاری مسابقات سراسری اوقاف و امور خیریه در اردبیل اظهار کرد: چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن در مرحله استانی با حضور ۱۱۸ نفر به تفکیک ۸۳ نفر برادر و ۳۵ نفر خواهر در روزهای دهم و یازدهم شهریورماه در اردبیل برگزار می‌شود.

وی به سرفصل‌های آزمون این دوره از مسابقات قرآن اشاره کرد و گفت: شرکت کنندگان در چهل و پنجمین دوره از مسابقات سراسری قرآن، در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ و دعاخوانی در بخش خواهران و برادران، اذان ویژه برادران و تواشیح ویژه خواهران به رقابت خواهند پرداخت.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل برگزاری مسابقات قرآن کریم را عامل مهمی در ایجاد روحیه خودباوری و امید در بین جوانان عنوان کرد و گفت: مسابقات قرآنی، گامی بزرگ در راستای ترویج فرهنگ قرآنی بوده و تأثیرات بسیاری در شکوفایی استعداد جوانان و ایجاد روحیه خودباوری و امید و نشاط و ایجاد معنویت در دل خانواده‌ها دارد.

حجت‌الاسلام ستوده گفت: شرکت کنندگان در مسابقات سراسری قرآن می‌توانند با مراجعه به سایت https://ardebil.oghaf.ir/ اطلاعات لازم را کسب کنند.

آزمون چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن در بخش خواهران روز ۱۰ شهریور و برادران روز ۱۱ شهریور امسال در محل سقاخانه حضرت ابوالفضل (ع) واقع در خیابان عالی قاپوی اردبیل برگزار می‌شود.

منبع: مهر

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.