به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، رییس هیات والیبال شهرستان اردبیل هدف از برگزاری این رویداد را کشف استعداد والیبالیست‌های نونهال عنوان کرد و گفت: تمامی برنامه‌های هیات والیبال شهرستان توجه به رده‌های پایه است.
آریش با اشاره به اینکه اردبیل در چندین دوره میزبان رقابت‌های آسیایی و جهانی والیبال بود خاطر نشان کرد: وجود زیر ساخت‌های مناسب و سالن‌هایی با کفپوش‌های استاندارد بین المللی این ظرفیت را دارد تا با برگزاری مسابقات و جشنواره‌های مختلف ورزشی در والیبال پیشرفت چشمگیری داشته باشیم.
وی با اشاره به سردسیربودن منطقه و اهمیت توسعه و رونق ورزش‌های سالنی ادامه داد: تیم استعدادیابی هیات والیبال شهرستان اردبیل هم دربخش دختران و هم در بخش پسران در سالن حضور خواهند داشت و با استعدادیابی در جشنواره تیم اردبیل را تشکیل و با برگزاری تمرینات منظم راهی مسابقات کشوری شویم.
رییس هیات والیبال اردبیل گفت: این جشنواره با همکاری هیات ورزش‌های همگانی استان به مدت یک هفته در سالن شهید آسمانی اردبیل برگزار خواهد شد.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.