یوسف خدادادی در همایش بزرگ روز جهانی منع خشونت علیه زنان که در سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی با حضور مسئولان استانی برگزار شد، آسیب‌های اجتماعی اردبیل را خرد و کوچک توصیف کرد و افزود: آسیب‌های سازمان یافته و بزرگ همچون سرقت‌های مسلحانه و گروگانگیری در استان ما وجود ندارد.
وی تصریح کرد: نباید اردبیل رتبه اول برخی از آسیب‌های اجتماعی را به خود اختصاص دهد و این به معنای ضعف و عدم کارآیی سیستم‌های مدیریتی در استان می‌باشد.
معاون دادگستری استان افزود: گفتن اعداد و ارقام آسیب‌های اجتماعی نباید منع شود و بازگویی این آمار در جهت ترمیم و تغییر روند معیوب، جلوگیری و پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی باید انجام شود.
خدادادی اضافه کرد: ورود ما به آسیب‌های اجتماعی دیرهنگام بوده و متأسفانه این آسیب‌ها در عرصه‌های مختلف عمیقتر و شایعتر شده است.
وی گفت: ضعف مهارت‌های ارتباطی در استان در بوجود آمدن تعدادی از آسیب‌های اجتماعی دخیل می‌باشد و باید دستگاه‌های متولی برای افزایش این مهارت‌ها در بین شهروندان اقدامات لازم را انجام دهند.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.