به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، جابر جهان بین بعدازظهر دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان پارس آباد که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: پیشگیری مهمترین روش مقابله با اعتیاد و مواد مخدر است.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش مهمترین رکن اساسی توسعه و پیشرفت کشور است، گفت: نقش آموزش و پرورش در فرهنگ سازی مقابله با اعتیاد بسیار مهم و خطیر است که باید این اقدامات با تلاش بیشتری صورت گرفته و ادامه یابد.

فرماندار شهرستان پارس آباد عنوان کرد: یکی از مهمترین راهکارها در کاهش میزان ابتلای افراد به مواد مخدر، اقدامات پیشگیرانه فرهنگی است که در این زمینه می توان به ارائه آموزش های لازم به دانش آموزان مدارس اشاره کرد.

جهان بین ضمن تاکید در مورد همکاری دستگاه‌های عضو ستاد ساماندهی جوانان برای تسریع در انجام برنامه‌ها خاطرنشان کرد: دستگاه‌ها باید مصوبات ستاد ساماندهی امور جوانان را با جدیت دنبال کنند.

رئیس شورای اداری شهرستان پارس آباد تصریح کرد: خیرین می توانند همگام با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در طرحهای پیشگیری و درمان همکاری داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه رفع مشکلات جوانان هدف ستاد ساماندهی امور جوانان است، اضافه کرد: قشر جوان متعهد و متدین بزرگترین سرمایه اجتماعی هستند و می‌توانند در صورت توجه و مشارکت، توسعه شهرستان را رقم بزنند.

فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: جوانان سرمایه‌ها و ظرفیت‌های بسیار خوب و ارزشمند جامعه ما بوده و نیازمند حمایت و توجه جدی مسئولان هستند.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: مهر

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.