به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، نمایشگاه توانمندی های زنان روستایی و عشایری که به مناسبت گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی و با مشارکت بانوان کارآفرین و فعال روستایی و عشایری از تاریخ ۳۰ خرداد ماه در سازمان جهاد کشاورزی استان برپا شده بود روز سه شنبه ۲ تیر ماه به کار خود پایان داد.
در مراسم اختتامیه این نمایشگاه که با حضور مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، جانشین رئیس سازمان و جمعی از مشاورین و مسئولین امور بانوان و زنان روستایی و عشایری سازمان و اداره کل امور عشایری برگزار گردید از شرکت کنندگان در نمایشگاه با اهدای لوح سپاس از طرف ریاست سازمان و دفتر امور بانوان و خانواده استانداری تجلیل بعمل آمد.
فریبا محمدلو، ضمن بازدید از نمایشگاه، بر نقش موثر جامعه زنان روستایی و عشایری استان در پایداری تولید و امنیت غذایی و رونق اقتصاد روستا تاکید و خاطر نشان کرد؛ تاب آوری بالای بخش کشاورزی در ایام جنگ تحمیلی و حفظ کسب و کارهای روستایی از جمله در حوزه مشاغل خانگی علیرغم چالش های پیش آمده ضرورت حمایت و توجه بیش از پیش به این جامعه مولد را آشکار می نماید.
انتهای پیام/
- کد خبر 27893
- 0 بازدید
- پرینت





