به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، افسانه جهانی در نشست کارگروه امور بانوان و خانواده استان که به‌منظور هماهنگی برنامه‌های دهه فجر در حوزه بانوان تشکیل یافته بود، اظهار کرد: بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی کرده‌اند و در حال حاضر نیز نقش مهمی در پاسداری از ارزش‌ها و تبیین و افزایش دستاوردهای انقلاب دارند.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب و جامعیت آن در تمام اعصار و مکان‌ها، خواستار تلاش بانوان در راستای تبیین این دستاوردها به نسل جوان شد و افزود: دشمنان با تهاجم به نقاط قوت ما از جمله حجاب سعی دارند مردم را نسبت به انقلاب دلسرد نشان دهند و این در حالی است که مبنا و ارزش‌های انقلاب همواره پابرجا است.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری اردبیل تلاش بیش‌تر در زمینه اطلاع‌رسانی و انتقال دستاوردها را در مقابله با دشمنان ضروری دانست و ادامه داد: ما باید حقیقت‌ها و ظلم‌هایی را که در دوران شاهنشاهی به ملت روا داشته می‌شد، بازگو کنیم و نسل جوان خود را نسبت به اقدامات دشمنان آگاه سازیم.

جهانی با اشاره به مشارکت بانوان در همه زمینه‌ها در طول انقلاب اسلامی، تصریح کرد: انتخابات از جمله زمینه‌هایی است که بانوان از ابتدای انقلاب با مشارکت در آن، در تصمیم‌گیری‌های اداره کشور سهیم بوده‌اند و حضور آگاهانه بانوان در صحنه و انتخابات پیش رو هم مایه دلسردی و شکست دشمنان خواهد بود.

گفتنی است، در این نشست مریم حامدی، مسؤول حوزه بانوان سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل هم ضمن بیان خاطراتی از مشارکت بانوان استان در زمان انقلاب اسلامی، به تشریح اهمیت نقش و مشارکت بانوان در مقابله با هجمه‌های دشمنان و حضور گسترده در انتخابات پرداخت.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری اردبیل

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.