به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر،  علیرضا حسین‌نژاد مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل پیش از ظهر دوشنبه در دیدار با مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل اظهار کرد: طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار با هدف رسیدن زنان تحت حمایت کمیته امداد به توان معیشتی و اقتصادی در اردبیل اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح ۴۰۰ نفر از زنان زیر ۵۰ سال سرپرست خانوار در ابعاد حمایتی قرار می‌گیرند، گفت: اجرای این طرح به عنوان یک اولویت مهم و اساسی مبنای کار است که باید در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم برای عملیاتی‌سازی این طرح انجام شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: توانمندسازی زنان سرپرست خانوار یکی از رویکردهای مهم کمیته امداد است که همواره در تلاش هستیم با مهارت‌آموزی و ایجاد اشتغال پایدار به خوداتکایی آن‌ها کمک کنیم.

حسین‌نژاد افزود: یکی از دغدغه‌های مسئولین در سطح کشور این است که در بحث خیرات و احسانات، دستگاه‌های متعددی ورود پیدا کرده‌اند که پراکندگی این مراکز باعث شده است تا از اهداف مورد نظر دور باشند.

وی با اشاره به راه‌اندازی سامانه «سخا» اشاره کرد و گفت: سامانه خیر و احسان با هدف هدایت مؤسسات و نهادهای حمایتی به سمت و سوی یک هدف خاص رونمایی خواهد شد.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: مهر

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.