به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، سید محمد اعتماد اعجازی فرماندار اردبیل در جلسه ستاد گرامیداشت هفته بسیج شهرستان اردبیل به برنامه های این هفته در اردبیل اشاره کرد و گفت:  ۳۵ عنوان  برنامه در قالب بیش از ۱۴۰ برنامه با محوریت کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید والامقام استان، به مناسبت هفته بسیج در شهرستان اردبیل برگزار می‌شود.

وی به پروژه های محرومیت زدایی اشاره کرد و گفت: همزمان با هفته بسیج پروژه‌های آبرسانی و محرومیت‌زدایی در مناطق مختلف شهرستان اردبیل به بهره‌برداری رسیده و اکیپ پزشکی در مناطق روستایی و محروم خدمات بهداشتی و درمانی ارائه خواهند کرد.

فرماندار اردبیل هفته بسیج را در حقیقت فرصت و بهانه‌ای برای زنده نگه داشتن ارزش‌ها و روحیه بسیجی در آحاد ملت به ویژه جوانان پرشور دانست و گفت: تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی یقیناً از برکات اسلام و دوراندیشی امام راحل برای بیمه کردن انقلاب و نظام در تمامی دوره‌ها است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: هفته بسیج از ۲۱ آبان ماه آغاز و تا پنجم آذر ادامه خواهد داشت و رزمایش جهادگران فاطمی هم در این هفته برگزار خواهد شد.

اعتماد اعجازی اضافه کرد: برگزاری یادواره شهدای والامقام، دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی مزار شهدا، رونمایی از کتاب و برگزاری نشست هم‌اندیشی، همایش پیاده‌روی، اجرای طرح کرامت در محلات و برگزاری میز خدمت از برنامه‌های شاخص این هفته خواهد بود.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.