به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر،آیت الله عاملی در خطبه های این هفته نماز جمعه اردبیل با اشاره به حضور باشکوه مردم در روز قدس افزود: فلسطین مسئله اصلی و مربوط به کل اسلام است و باید همه مسلمان ها با انگیزه دینی و جهاد وارد میدان شوند.
امام جمعه اردبیل با اشاره به نزدیک شدن رژیم صهیونیستی به فروپاشی تاکید کرد: وضعیت اسرائیل مانند کسیست که در حال غرق شدن است و جنایات وحشتناک اسرائیل در فلسطین امروز، نشان از استیصال آن است.
وی با اشاره به وتو قطعنامه های مختلف علیه اسرائیل توسط آمریکا و کشوری های غربی گفت: جنایات در غزه/ ماهیت شوم غرب و پشت پرده حقوق بشر غربی را نشان داد.
خطیب جمعه اردبیل تصریح کرد: مدیریت اصلی جنگ غزه در دست آمریکایی‌هاست و تمام جنایات به پای آمریکا نوشته می‌شود و اعتراضات آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها همه تصنعی است.
آیت الله عاملی با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق گفت: تنها راه نجات اسرائیل، ایجاد یک جنگ منطقه‌ای است تا در سایه آن فشار از اسرائیل برداشته شود.
وی با تاکید بر اینکه نباید برای انتقام احساسی عمل کرد، افزود: قطعاً مسئولان ارشد کشورمان هوشمندانه عمل خواهند کرد این مطلب که ایران هوشمندانه عمل خواهد کرد باید به افکار عمومیِ جامعه برای خنثی کردن نگرانی روانی بازار تزریق شود.

امام جمعه اردبیل در پایان از تمامی دست‌اندرکاران برگزاری مراسم شب های قدر در مصلای اردبیل از جمله نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی، فرمانداری، شهرداری و صدا و سیما قدردانی کرد.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.