به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، سارا حقی کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل به برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی ویژه بانوان در ایام و مناسبات ملی و مذهبی اشاره و اظهار کرد: فعالیت‌های فرهنگی امور بانوان با محوریت سبک زندگی اسلامی، تبیین و ترویج فرهنگ دینی در مناطق مختلف استان اردبیل برگزار می‌شود.

کارشناس فرهنگی بانوان انتقال ارزش‌های اسلامی به دختران نوجوان و جوان را مورد تاکید قرار داد و افزود: جامعه هدف فعالیت‌های فرهنگی امور بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل با اولویت جوانان بوده و تدوین برنامه‌ها با محوریت بصیرت افزایی و تبیین انجام می‌شود.

وی به جایگاه زنان در جامعه اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: جایگاه زن در جمهوری اسلامی ایران جایگاهی ارزشی است و زمینه حضور و فعالیت بانوان در همه عرصه‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در جامعه فراهم است.

اعزام ۲۰ بانوی مبلغ غدیر به هیئت‌های مذهبی در سراسر استان اردبیل

۲۰ بانوی مبلغه به تبیین اهمیت ولایت و امامت می‌پردازند

کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل از تدوین برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی ویژه بانوان به‌مناسبت عید غدیر خم و ماه محرم در اردبیل خبر داد و افزود: برگزاری مراسم در هیئت‌های مذهبی بانوان و اعزام ۲۰ نفر مبلغه به مساجد و هیئت‌های مذهبی بانوان، تجلیل از سادات توسط هیئت‌های مذهبی بانوان در محلات، پیاده روی اعضای هیئت‌های مذهبی بانوان در معابر و پارک‌ها با شعار «ما همه غدیری هستیم»، برگزاری کارگاه آموزشی ویژه مسئولین هیئت‌های مذهبی و بانوان مبلغه سنتی در تاریخ ۱۹ تیرماه با موضوع نقد شبهات اخیر در مورد حجاب و عفاف و جمعیت و فرزندآوری از جمله برنامه‌های ویژه بانوان به‌مناسبت عید غدیر خم در اردبیل است.

حقی به برگزاری جلسه هم اندیشی «چالش‌های اجتماعی بانوان» در اردبیل اشاره کرد و افزود: تجلیل از ۴۰ بانوی فرهیخته و فعال عرصه فرهنگی، قرآنی، علمی و …، هماهنگی و اعزام ۳۰ مبلغه هر کدام ۱۰ مورد جلسه سخنرانی در دهه اول ماه محرم به جلسات و هیئت‌های مذهبی بانوان و حمایت مالی از هیئت‌های مذهبی بانوان در آستانه ماه محرم از برنامه‌های ویژه بانوان در ماه محرم است.

اعزام ۲۰ بانوی مبلغ غدیر به هیئت‌های مذهبی در سراسر استان اردبیل

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: مهر

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.