مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در مراسم افتتاح مرکز مشاوره ازدواج جوانان و تحکیم بنیاد خانواده وصلت گفت: چنین مراکزی جهت ارائه خدمات مشاوره برای ازدواج جوانان و تحکیم بنیاد خانواده بسیار مهم می‌باشد و این اداره کل ضمن استقبال با تمام توان از فعالیت این مرکز مشاوره‌ای حمایت خواهد کرد.
محمدعلی پهناور افزود: صدور مجوز تأسیس مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده از طرح‌های وزارت ورزش و جوانان است که به منظور کمک و یاری به جوانان در قالب طرح‌های آموزش‌های پیش از ازدواج و خانواده پیگیری می‌شود.
در ادامه این مراسم مدیر مرکز مشاوره ازدواج جوانان و تحکیم بنیاد خانواده وصلت گفت: این مرکز با استفاده از تخصص و دانش روانشناسان خبره تشکیل شده است و در زمینه‌های درمانگری، زوج درمانی، آموزش‌های پیش از ازدواج و نظایر این خدمات گام‌های مؤثری برای تحکیم خانواده‌ها خواهد برداشت.
المیرا امانی بر توجه به آداب و فرهنگ بومی در ارائه روش‌های حل اختلاف و مشاوره تأکید و ابراز امیدواری کرد: مسیر مشاوره و آموزش‌های پیش از ازدواج مبتنی بر فرهنگ ایرانی و اسلامی و آموزه‌های دینی است و به همین منظور آموزه‌های دینی یکی از مهم‌ترین اهداف این مرکز برای تحکیم بنیاد خانواده‌ها خواهد بود.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.