به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، حمید قویدل در نشست با فرماندار خلخال اظهار کرد: حق الزحمه امدادگران جمعیت هلال احمر با هدف تشویق برای ارائه خدمات بهینه به مردم سه برابر افزایش یافته است و به طور کلی روزانه امدادگران مشغول در پایگاه‌های امداد و نجات حدود ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال الی شش میلیون ریال برای هر روز دریافت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه مشکل بیمه تامین اجتماعی امدادگران جمعیت هلال احمر این استان برطرف شده است، گفت: هزینه حق بیمه امدادگرانی که بیش از هفت روز در ماه با این جمعیت همکاری کنند به صورت یک ماهه به تامین اجتماعی پرداخت می‌شود.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان اردبیل به خرید ۱۰ هزار دستگاه امبولانس و خودروی نجات برای جمعیت هلال احمر کشور اشاره کرد و ادامه داد: سهم استان اردبیل از این خوردها هم قابل توجه است و با تحویل آنها بخش بزرگی از مشکل ناوگان خودرویی جمعیت هلال احمر استان حل خواهد شد.

قویدل از جذب رسمی تعداد قابل توجهی از امدادگران حق الزحمه استان اردبیل خبر داد و بیان کرد: جذب امدادگران مشروط به رسیدن به درجه ایثارگری در آزمون‌های ورودی است و با توجه به درجه بالای ایثارگری امدادگران جمعیت هلال احمر استان پیش‌بینی می‌شود بیشترین جذب نیرو در سطح استان‌های کشور در آینده مربوط به این استان باشد.

سید جواد یحیی‌زاده، فرماندار شهرستان خلخال نیز در این دیدار افزود: با هدف ارائه خدمات بهتر و به موقع و بهینه به مسافرین در جاده، ارتقای سطح تجهیزات و تقویت ناوگان خودرویی و جذب نیروی انسانی کافی برای جمعیت هلال احمر شهرستان در اولویت قرار دارد.

منبع: مهر

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.