به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، آیت الله سید حسن عاملی  در بازدید از مرکز خیریه توانبخشی و نگهداری از معلولین ذهنی حضرت ابوالفضل (ع) گفت: خدمت به بندگان الهی به ویژه دل‌شکستگان و افراد معلول، کاری بسیار بزرگ و شایسته پاداش اخروی است و در همه جای دنیا افراد نیازمند به مراقبت‌های خاص وجود دارد.
امام جمعه اردبیل موسسه خیریه توانبخشی معلولین ذهنی حضرت ابوالفضل (ع) اردبیل را از مراکز بسیار خوب استان و کشور توصیف کرد و گفت: در بسیاری مواقع خانواده‌ها با توجه به شرایط موجود، قادر به حضانت و نگهداری از فرزندانی که از معلولیت ذهنی رنج می‌برند نیستند و جگر گوشه‌های خودشان را به چنین مراکزی می‌سپارند و بر ما واجب است احتیاجات این قبیل افراد را تامین کنیم.
موسسه خیریه حضرت ابوالفضل مایه فخر استان اردبیل است
وی یادآور شد: اگر بخواهیم از لحاظ عاطفی، ملت مان را تعریف کنیم باید چنین مجموعه‌ها معرفی شوند که مایه فخر استان و کشور محسوب می‌شوند و احساس می‌کنم در چنین مکان‌های مقدس و ارزشمند، دعا و تضرع مومنین مورد اجابت قرار می‌گیرد و باید با احترام به نیت پاک افراد خیراندیش، طبق سنت پسندیده اولیای الهی، آموزه‌های اخلاقی و انسانی را باید مورد تفقد و عنایت قرار داده و به آیندگان منتقل کنیم.
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل برای هرگونه تبلیغ، معرفی و حمایت از خیرین و نیکوکاران برای یاری رساندن به نیاز‌های اصلی این مجموعه و معلولان آن اعلام آمادگی کرد.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.