به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، آیت الله عاملی در خطبه‌های نماز جمعه اردبیل افزود: احترام به اعتقادات و عواطف دینی ملت به نفع خود بانوان عزیز هم است و شکسته شدن حریم قبل از هر چیز و هر کس قطعاً کرامت خود بانوان را خواهد شکست.
وی گفت: بانوان عزیز دقت کنند که نیروی انتظامی دلسوزترین ولی نعمت ما هستند که به نیت حفظ نهاد مقدس خانواده و حفظ حشمت و کرامت بانوان عزیز به آنها تذکر می‌دهند؛ همکاری با آنها نشان بالاترین بلوغ فکری و اخلاقی است.
امام جمعه اردبیل با تاکید بر وظیفه دستگاه‌های فرهنگی و مراکز دینی و فرهنگی در این خصوص، گفت: بانوان عزیزی که در حجاب مشکل دارند همه فرزندان این ملت هستند و قطعاً و عمداً نیت بدی ندارند؛ دلسوزی برای این فرزندان ملت یک وظیفه ملی است.
نماینده ولی فقیه در استان در ادامه با بیان اینکه مرکز کنسولگری به منزله خاک ایران است و حمله به آن حمله به خاک ایران حساب می‌شود، ادامه داد: عدم محکومیت حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق توسط آمریکا، فرانسه، آلمان و انگلیس یک پیام نژادپرستانه به دنیا دارد؛ معنای آن این است که ما می‌توانیم به خاک شما حمله کنیم و شما حق ندارید به حمله ما معترض باشید.
خطیب نماز جمعه اردبیل با بیان اینکه وساطت قدرت‌های غربی نشان می‌دهد که ایران از جهت نظامی و اقتدار در نقطه بسیار بلندی ایستاده است، گفت: قدرت‌های غربی به جای وساطت و تهدید باید جواب بدهند که چرا اسرائیل قوانین و قواعد بین‌المللی را زیر پا گذاشته و به خاک یک کشور حمله کرده است و چرا این چهار کشور آن را محکوم نکرده اند؟
آیت الله عاملی در واکنش به ترور فرزندان و نوه‌های رئیس دفتر سیاسی حماس اظهار کرد: ترور فرزندان و نوه‌های اسماعیل هنیه غصه بزرگی برای امت اسلامی بود.
آیت الله عاملی در بخش دیگری از خطبه‌ها با گرامیداشت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی؛ ارتش را مظهر هیبت، صولت و غرور مقدس ملت دانست.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.