به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل اظهار کرد: هرچند در دوران ائمه اطهار (ع) به ویژه از عصر امام جواد (ع) تا امام عصر (عج) اوج خفقان و مبارزه با دین و اعتقادات اسلامی را شاهدیم اما ائمه مظلوم شیعیان به اشکال مختلف سعی کردند تا میدان حمایت از شیعیان را فراخ‌تر کرده و امکان مقابله با اندیشه‌های ظالمانه خلفای عباسی را فراهم کنند.

وی خاطرنشان کرد: با شهادت امام حسن عسکری (ع) که در یک پادگان نظامی در محاصره خلفای عباسی بود دوران زعامت امام عصر (عج) از فردا آغاز می‌شود که این هدایتگری به شکل مستقیم و غیرمستقیم همچنان در بین امت شیعه ادامه دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: خداوند متعال به دنبال ظلم و جور ظالمان فاسد و بداندیش روزگار آخرین امام امت اسلامی را به عنوان ذخیره بی بدیل حفظ و صیانت کرده تا شاهد قدرت نمایی شیعیان و امت اسلامی در عصر ظهور و با پرچمداری امام زمان باشیم.

حجت‌الاسلام جعفرزاده ویژگی‌های حکومت امام عصر (عج) را عدالت محوری، حاکمیت احکام اصیل دینی به دور از هرگونه انحراف و انحطاط و صلابت و پیشتازی امت اسلامی اعلام کرد و گفت: در این حکومت آرمانی که از آن به عنوان جامعه مهدویت یاد می‌شود با ظهور انسان کامل شاهد رفع چهره ظلم و تعدی و آشکار شدن سیره پاک عدالت خواهی و عدالت محوری خواهیم بود که قطعاً نتایج سودمندی را به همراه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تربیت نسل جوان جامعه با اندیشه‌های این امامان همام رستگاری تمام اعصار را به دنبال دارد، تصریح کرد: اندیشه‌های دینی و تربیتی امام حسن عسکری در دوران امامتشان قابل تأمل و تفکر است و امروز این اندیشه‌ها باید در جامعه جهانی و اسلامی جاری و ساری باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با تبریک آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) بیان کرد: مهدی موعود بزرگترین و آخرین ذخیره خداوند برای هدایت بشر امروز تاج امامت و هدایت بر سر می‌گذارد و جهان تشنه ظهور را از بارگاه لطف و عنایت خویش سیراب می‌کند.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: مهر

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.