به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر،  سید غلامحسن خلیلی موسوی ظهر پنجشنبه در همایش مشترک کارشناسان آموزشی و مشاوره‌ای نواحی و مناطق استان اظهار کرد: مشاوره در مدارس اهمیت زیادی دارد که با بها دادن به این حوزه می‌توان از بسیاری از آسیب‌ها در مدارس پیشگیری کرد.

وی بیان کرد: نقش پرورش در آموزش و پرورش یکی از چالش‌هایی است که به نظر می‌رسد خانواده‌ها نیز با آنها روبه‌رو هستند و از این حیث واجب می‌دانیم ظرفیت مشاوران به عنوان رکن مهم در مدارس، مورد غفلت قرار نگیرد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: قرارگاه تربیتی و نصیب آموزشی برابر گامی بلند در راستای تقویت وضعیت و شرایط حساس آموزشی و تربیتی است.

خلیلی موسوی خاطر نشان کرد: این امر نشان دهنده آن است که آموزش و پرورش در یک محور قرار دارند و باید تلاش کنیم تا در کنار اولیای خانه و مدرسه بتوانیم تحقق اهداف تربیتی و آموزشی را شاهد باشیم.

وی همچنین با تاکید بر همدلی و هم سویی در اجرای برنامه‌های آموزشی و تربیتی، گفت: باید خروجی تمامی فعالیت‌های آموزشی و پرورشی به نفع دانش آموزان باشد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به اینکه ۵ ساحت از ساحت‌های سند تحول به مسائل تربیتی اختصاص دارد، بیان داشت: تربیت تک ساحتی به هیچ عنوان مدنظر نیست چراکه باید به سمتی برویم تا در تربیت نسل حاضر تخصص را در کنار تعهد شاهد باشیم و توجه به هر یک از این ساحت‌ها بدون شک منجر به پیشگیری از آسیب‌ها اجتماعی خواهد شد.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: مهر

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.