به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، محمد مظفری در حاشیه عملیات امدادرسانی به کوهنوردان گرفتار شده در مسیر کوه سبلان اظهار کرد: پیرو تماس مردمی با شماره ۱۱۲ ندای امداد معاونت امداد و نجات هلال احمر استان اردبیل مبنی بر افت فشار کوهنورد ۵۲ ساله در منطقه جنگلی – کوهستانی گیزلی‌مشه واقع در کیلومتر ۲۸ مشگین‌شهر – اهر بلافاصله نیروهای امداد و نجات به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه تیم‌های امداد و نجات هلال احمر مشگین‌شهر به دلیل وجود مناطق کوهستانی، صعود مستمر کوهنوردان و وقوع حوادث احتمالی در آماده‌باش کامل به سر می‌برد، تصریح کرد: تیم کوهستان با سه نفر نیروی عملیاتی با یک دستگاه خودرو امدادی در محل حادثه حضور یافتند.

رئیس جمعیت هلال احمر مشگین‌شهر گفت: تیم عملیاتی پس از جست‌وجو، کوهنورد با مشکل افت فشار را در منطقه پیدا کرده و بعد از اقدامات اولیه انتقال دادند.

مظفری افزود: این بانوی کوهنورد پس از اقدامات اولیه درمانی تحویل خانواده‌اش شد.

وی با بیان اینکه هلال احمر مشگین‌شهر همواره شاهد گرفتار شدن کوهنوردان در ارتفاعات منتهی به کوه سبلان و رشته کوه‌های آن است، خاطرنشان کرد: تجهیز واحد عملیاتی مشگین‌شهر در دستور کار قرار دارد تا با آخرین امکانات و پیشرفته‌ترین تجهیزات امدادرسانی به حادثه‌دیدگان انجام شود.

منبع: مهر

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.