به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، به نقل از سبلان ما، اکبر بهنام جو در آیین راه اندازی این بخش ها تصریح کرد: با همکاری معاونت بهداری سپاه بخش ۶۴ تختخوابی و ۱۲ تخت آی سی یو برای درمان بیماران کرونایی راه اندازی می شود.

وی به همکاری سپاه در پیک های مختلف کرونا در استان و برگزاری جلسات قرارگاه سردار سلیمانی اشاره کرد و افزود: در پیک های گذشته با همکاری سپاه ، کادر درمانی، عوامل اجرایی و مردم جزو استان های اول در سیر نزولی تلفات و مبتلایان بودیم.

بهنام جو همچنین به اجرای طرح محدودیت ورود به استان و خروج از آن اشاره کرد و از تلاش های نیروی انتظامی در این خصوص قدر دانی کرد.

وی به را اندازی دو نقاهتگاه ۶۴ نفره با مشارکت ارتش در استان اشاره کرد و گفت: تمامی نیروهای نظامی اعم از ارتش ، نیروی انتظامی و سپاه در راستای مقابله با کرونا همکاری کرده اند.

استاندار اردبیل از بستری بودن ۸۷۴ نفر در بیمارستان ها و هزار و ۱۰۰ نفر بستری موقت در استان خبر داد و افزود: با توجه به اینکه این پیک میزان تلفات بالایی داشت به جهت اینکه خدمات بهتری به بیماران ارایه شود با هماهنگی انجام گرفته با فرماندهی کل قوا از بهداری نیروی زمینی سپاه برای استان ۱۲ تخت آی سی یو و تجهیزات و پزشک و پرستار تامین شده است.

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.