به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، علیرضا حسین نژاد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان اردبیل با اعلام این خبر و با اشاره به اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین از ابتدای ماه رمضان گفت: در قالب این طرح خیرین نوعدوست استان همزمان با سراسر کشور، حمایت از کودکان زیر۱۸ سال تحت پوشش کمیته امداد را بر عهده می‌گیرند.
علیرضا حسین نژاد اضافه کرد: در مجموع ۹ هزار فرزند مشمول طرح اکرام ایتام و محسنین در استان وجود دارد که از این تعداد هفت هزار نفر حامی دارند و ۲ هزار نفر نیازمند حمایت خیرین و مردم نوعدوست استان هستند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی اردبیل افزود: برنامه ما در ماه رمضان جذب سه هزار حامی برای بقیه فرزندان تحت پوشش و مشمول این طرح است و امیدواریم اهالی نوعدوست استان در قالب طرح “هر خانواده یک حامی” مشارکت کنند تا تمامی فرزندان نیازمند تحت پوشش و حمایت قرار بگیرند.
حسین نژاد همچنین درباره روش‌های مشارکت در این طرح خداپسندانه با بیان اینکه هم استانی‌هایی که تمایل در این طرح دارند، می‌توانند با ارسال عدد ۱ به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ اقدام به ثبت نام و مشارکت در این طرح کنند، افزود: علاوه بر این خیرین استان می‌توانند با مراجعه با سامانه اکرام کمیته امداد در این اقدام خداپسندانه مشارکت کنند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی اردبیل با بیان اینکه طرح حامی یابی برای فرزندان مشمول طرح اکرام ایتام و محسنین ادامه خواهد داشت، گفت: علاوه بر این همکاران ما در حسینه‌ها و مساجد حضور دارند و کسانی که مایل هستند در این طرح مشارکت کنند می‌توانند با مراجعه حضوری اقدام به حمایت از این فرزندان کنند.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.