به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، فریبا محمدلو مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: با توجه به قرار گرفتن در آستانه میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته بزرگداشت مقام زن، برنامه‌های این هفته با محوریت الگوی سوم زن برگزار می‌شود که لازم است حوزه‌های بانوان دستگاه‌های اجرایی نسبت به اجرای برنامه‌های متنوع و نو اقدام کرده و تجلیل از بانوان دستگاه‌های خود را در اولویت قرار دهند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل در نشست هماهنگی بزرگداشت روز زن افزود: گسترش فرهنگ و سیره فاطمی در جامعه اسلامی، ترویج نگاه گفتمانی و تمدنی به زن، افزایش نرخ مشارکت زنان در جامعه و معرفی الگو‌های اسلامی و انقلابی برای زنان مسلمان حمایتگر و پیشران در گفتمان الگوی سوم زن، از اهداف کلی برنامه‌های بزرگداشت هفته زن است.

 

وی افزود: زنان نقش مهمی در مقام مادر و همسری داشته و بسیاری از بانوان نیز در جامعه نقش‌های مهم اداری و اجتماعی ایفا می‌کنند و این هفته فرصتی برای یادآوری تلاش‌ها و تأثیرگذاری بانوان است.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.