به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، سمیه شاهی از برگزاری دوره آموزش سوادرسانه ای ویژه دانشجویان در سامانه آموزش مجازی نسرا(lms.nasraa.ir ) خبر داد و اظهار داشت: این دوره مجازی آفلاین از یکم تا ۳۱ شهریورماه برگزار خواهد شد و شرکت‌کنندگان طی این مدت می‌توانند در ۲۴ ساعت شبانه روز فیلم جلسات را مشاهده کنند.

وی  انواع رسانه و تفاوت‌های آن، نسبت رسانه و قدرت ، ۶ ساخت تربیتی، رژیم مصرف رسانه ، آداب مصرف رسانه و خانواده  را از جمله سرفصل های ارائه شده در دوره آموزش سوادرسانه ای ویژه دانشجویان استان اردبیل دانست و تاکید کرد: در عصر ارتباطلات و اطلاعات فراگیری مهارت سواد رسانه برای همه و بویژه دانشجویان از اهمیت زیادی برخوردار است.

دبیر نسرا استان اردبیل گفت: برای ثبت نام در این دوره ابتدا باکلیک برروی عضویت، در سامانه مجازی نسرا ثبت نام کرده و حتما شعبه آموزش خود را “آموزش اردبیل” انتخاب بفرمایید.

وی افزود: سپس با ورود به سامانه lms.nasraa.ir بر روی ورود و عضویت فراگیران کلیک کرده و نام کاربری و رمز خود را وارد و در قسمت تقویم آموزشی در دوره “سواد رسانه ای برای دانشجویان استان اردبیل”ثبت نام کنید.

شاهی تصریح کرد: شرکت کنندگان جهت مشاهده محتوای دوره وارد پرتال خود شده و برروی دایره زرد رنگ سامانه یادگیری الکترونیکی کلیک کنند.

وی گفت: در صورت هر گونه مشکل، با آیدی با ارتباط با ما صفحه تلگرامی نسرا  اردبیل (https://t.me/Lmsard) ارتباط برقرار کنید.

انتهای پیام/

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.