به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، این مراسم با حضور جمعی از مسئولان استانی، مدیرعامل، معاونان و مدیران و کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل و خانواده های معزز شهدا و ایثارگر همکار به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد.

حسین قدیمی مدیر عامل شرکت توزیع برق استان با تاکید بر اینکه خانواده های شهدا بزرگترین سرمایه های نظام جمهوری اسلامی هستند گفت: خانواده شهدا افراد بزرگی را در نهاد خود تربیت کرده و نشر افکار، سیره و سبک زندگی شهدا، با توجه به آسیب های اجتماعی امروزه و مشکلات موجود در جامعه، موجب گام برداشتن در مسیر درست و حفظ آرمان‌های شهدا، خواهد شد.
قدیمی ادامه داد: خط قرمز شهدا که باید آنها را حفظ کنیم حفظ حجاب، پرهیز از محرمات و پشتیبانی از ولایت فقیه می باشد.
وی افزود: شهدا و ایثارگران در روزهای سخت از کشور، انقلاب و دین و آیین خود دفاع کردند و تداوم انقلاب اسلامی مرهون گذشت و ایثار این عزیزان بوده است و ملت ایران همواره قدردان شهدا و رشادت های آن ها هستند.
در ادامه مراسم سردار محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل هم درخصوص دفاع مقدس و شهیدان سخنرانی کرد.
در پایان این مراسم به ژیلا خیرخواه یکی از بانوان محجبه شرکت لوح تقدیری اهدا شد و همچنین از رزمندگان و ایثارگران شرکت نیز با اهدای لوح و هدیه ای تقدیر به عمل آمد.
خبرنگار: بهرام محمدرضالو
انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.